Blog:

De week van Willemijn

De week van Willemijn

Elke maand blikt een van onze collega’s terug op een werkweek in zijn of haar leven. Deze keer is onze Office- en HR manager Willemijn aan de beurt!

Maandag
Vandaag werk ik op kantoor en heb ik onder andere een afspraak met collega’s om een aantal zaken af te stemmen over een beurs waar we in mei staan. We hebben een stand op de Civiele Bedrijvendagen in Delft en hier moet nog het een ander voor geregeld worden. Zo hebben we een poster gemaakt die opgehangen kan worden (klik hier om deze te bekijken) en kijken we naar mogelijkheden om zoveel mogelijk bezoekers te trekken.

Dinsdag
Ook vandaag werk ik op kantoor en klets ik eerst bij met mijn collega’s. Ik vind het belangrijk om dit regelmatig te doen en te weten hoe het zakelijk en privé met iedereen gaat of dat er misschien nog zaken zijn waar ik iets in kan betekenen. Ik heb vandaag geen afspraken staan, dus ik kan lekker doorwerken. Mijn werkdag is al vroeg voorbij, omdat ik met mijn collega Stephana naar de Great Place to Work uitreiking ga in Amsterdam. Een super gaaf event om bij te wonen. Het begon met een diner en tussendoor werden de awards voor de Best Workplaces uitgereikt. Wij hebben de award gewonnen voor de elfde plek, waar we super trots op zijn! Ben je benieuwd naar onze Culture Audit? Klik hier!

 

Woensdag
Op woensdag en donderdag werk ik altijd thuis, dan vind ik het prettig om de klussen te doen die de meeste aandacht nodig hebben. Vandaag werk ik bijvoorbeeld aan een LinkedIn post en behandel ik sollicitaties. We zijn trouwens nog op zoek naar leuke collega’s, dus mocht je geïnteresseerd zijn, kijk dan even bij onze vacatures! .

Donderdag
Vandaag heb ik een drukke dag voor de boeg, ik heb veel dingen die ik wil afronden dus ik ga al vroeg aan de slag. In juni organiseren we voor de tweede keer het Kennisevent en hier ga ik vandaag wat zaken voor regelen. Zo hebben we een locatie nodig, moet de case worden gemaakt en stel ik een programma samen. Ben je benieuwd naar het event? Houd dan vooral onze LinkedIn-pagina in de gaten!

Vrijdag
Vrijdag is onze vaste kantoordag en zijn de meeste collega’s wel aanwezig. Voor mij is dit een goed moment om weer met iedereen bij te praten en te horen wat er allemaal speelt. Ik vind de vrijdag dan ook altijd de gezelligste dag op kantoor. Verder heb ik een brainstorm met Stephana over het event dat we organiseren en sluiten we om 17.00 uur de dag af met de vrijdagmiddagborrel in de zon!

Lijkt het jou ook leuk om voor ITC te komen werken? Bel Willemijn (06 – 29 01 23 05) voor meer informatie over onze openstaande vacatures!

Meer interessante blogs

De eerste 6 maanden van Astrid

Blog: De eerste 6 maanden van Astrid Het is alweer een half jaar geleden dat Astrid begon bij ITC Groep. Samen met haar blikken we terug op de afgelopen periode.  Hoe is het met je? Ja druk! Maar nog steeds heel erg geboeid door alle projecten en door alle kennis die...

De week van Mathieu

Blog: De week van Mathieu Elke maand blikt een van onze collega’s terug op een werkweek in zijn of haar leven. Deze keer is onze consultant Mathieu van Beek aan de beurt! Maandag Maandag! Na een heerlijk weekend starten we de week weer actief. Vandaag werk ik op...

Drie tips voor een succesvol interview

Blog: Drie tips voor een succesvol interview Het afnemen van een interview bij een EMVI-aanbesteding is steeds gebruikelijker. De aanbestedende dienst interviewt de beoogde sleutelfunctionarissen om bepalen of zij het project doorgronden en tot een succesvol eind...

Wil jij meer informatie?