Accountmanager | 32-40 uur | Woerden of Vianen

Met een kop koffie stap jij in je auto. Vandaag staat er een afspraak met een nieuwe klant op de agenda. Aan jou de taak om de wens van de aannemer goed op tafel te krijgen en de aannemer te overtuigen van de toegevoegde waarde van Werkwijze(R). En met succes! Net als je weg wilt rijden naar de volgende afspraak, word je gebeld door een klant die voor morgenochtend een bestand met gegevens over bomen in zijn werkgebied nodig heeft. Met wat hulp van jouw collega stuur je het bestand op tijd toe en heb je er weer een tevreden klant bij. Succesvolle opdrachten bij de klant mogelijk maken; dat is jouw doel.

Wat doet de Accountmanager?

Projectmanagement | Klantcontact | Commercieel verantwoordelijk

De Accountmanager zorgt ervoor dat het project een goede start heeft en dat vooraf de doelstellingen helder zijn. Samen met de commercieel manager zorg jij ervoor dat bestaande en nieuwe klanten goed bediend worden. Jij adviseert over strategische vraagstukken. De daadwerkelijke inrichting in de systemen en programma’s wordt door een klein betrokken team GIS specialisten gedaan.

Wat doet Werkwijze(R)?

Beheer buitenruimte | Geografische Informatiesystemen | Procesoptimalisatie

We brengen buitenruimte in kaart voor partijen die actief zijn in buitenruimtebeheer. Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan groenvoorziening, wegenbouw en overheden. Wij werken aan de ondersteuning van het beheer van de buitenruimte voor deze klanten. Dit doen we met een enthousiast team betrokken collega’s. We hebben onder andere een eigen procestool ontwikkeld op de software van ESRI, hiermee worden organisaties in de buitenruimte ontzorgd met duidelijke en overzichtelijke procesinrichting voor het beheer van die buitenruimte. Het werkproces van de klant wordt op deze wijze geborgd in de kaart.

Wat jij meebrengt

Oplossingsgericht | Ervaring projecten | Affiniteit klanten

  • Voor de klant ben je het eerste aanspreekpunt, goed kunnen luisteren, flexibel en oplossingsgericht werken is voor deze functie onmisbaar.
  • Je hebt ervaring in het managen van projecten, het voorbereiden van werk en coördineren van de diversiteit aan taken die vanuit de projecten komen.
  • Je bent in staat overzicht te houden op lopende projecten.
  • Je hebt affiniteit met onze klantenkring (overheden, groenbedrijven etc.).
  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau.

Wat we je bieden

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, bijvoorbeeld vrijheid in het invullen van je werkdagen en werktijden.
  • Betrokken, enthousiast team.
  • Uitdagend werk, mogelijkheid voor ontwikkeling en doorgroei.
  • Je krijgt bij ons een leaseauto, een telefoon en een laptop zodat je thuis, op kantoor of bij de klant kan werken.
  • € 2600 – € 3500 per maand o.b.v. een 40-urige werkweek.

Nieuwsgierig of meer informatie?

https://werkwijzer-kaart.nl

Neem contact op met Nienke Oosten via 06-14736532 of Nienke@werkwijzer-kaart.nl

Stuur je sollicitatie naar Nienke@werkwijzer-kaart.nl

Eerst ervaren? Loop gerust een dag mee.

Solliciteer via onderstaand formulier